Wednesday 30 March 2011

ENGKAU MEMANG CANTIK

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG
...ASSALAMUALAIKUM W.B.T...


Ana nk berkongsi tentang satu buku yg ana rasa muslimah2 sepatutnya baca dan sama2 muhasabah diri. Banyak wanita zaman sekarang yang merasa tidak cukup dengan apa yg ada pd dirinya,padahal dia sudah memiliki segala2nya. Mereke sering merasa tidak puas dengan kelebihan diri, ada saja keburukan yang mereka rasakan pada diri mereka sehingga mereka sanggup melakukan pengubahan terhadap ciptaan Allah s.w.t. MasyaAllah!! Wanita, sedarlah Allah s.w.t. menjadikan setiap sesuatu itu ada hikmahnya. Kita sebagai hamba yang lemah tidak layak untuk mempersoalkan kurniaan Allah itu apatah lagi untuk mengubahnya. Insaflah kamu sblm terlambat. Selain itu, buku ini bukan saja memberikan info2 berguna untuk penampilan luaran sahaja malah turut memberikan info2 yang amat berguna untuk penjagaan hati dalam menempuh kehidupan seharian.
Sedarlah,..menjadi muslimah adalah anugerah yang paling indah. Peribadi muslimah sejati akan memberi impak kepada dunia, dan turut memberi makna kepada kehidupan muslim.
Justuru, ana berharap akhawat2 dapat mengambil pengajaran dan iktibar daripada buku ini. Semoga kita sentiasa berada di atas landasan yang diredhai Allah s.w.t. Jauhilah apa yang dilarang olehNya. Moga rahmat Allah sentiasa bersama kita...Wallahuallam..

Ana nk beli buku ni tapi masih belum berkesempatan...=)

InsyaAllah,..x lama lagi ana akan dapatkan buku ini pula...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...